25 noiembrie 2010

Nobody is perfect. Nobody cares. Vote for NOBODY!

Mă doare. Mă doare pentru că văd că nesimţiţii ăştia care stau confortabil, la căldurică, pe banii noştri, care manancă o cantitate de mâncare direct proporţională cu a unui porc, cărora nu le pasa de noi, care trag aere printre fese, ăia, da, ăia pe care-i vedeţi cum se-njură fără pic de bun simţ pe la tv, cărora nu le pasă că suntem moţul c*******i, cărora nu le pasa nici măcar de imaginea noastră dincolo de veşnicele rahaturi pe care ni le bagă pe gât de ani de zile în aceeaşi ţară nedezvoltată şi codaşă ne distrug pe zi ce trece.

Ăia care-s de c***t, ăia... ne distrug. Sau, mai bine zis, vă distrug. Sper că în viitorul nu foarte îndepărtat să-mi iau bagajele şi să vă scriu câteva rânduri de peste hotare. Şi sper din inimă ca nici voi să nu rămâneţi aici, să fiţi batjocoriţi şi manipulaţi. Merităm ceva mai bun, right? Ce frumos ar fi ca Ro să nu fie decât o amintire neplăcută, una uitată de mult, să nu fie decât o părere de rău!
Şi cică vom creşte prin bun simţ şi responsabilitate. Ha!

Un comentariu:

  1. Nesimţirea nu are limite :-j!

    Crezi că le pasă că suferi?Te lasă , să mori!

    Am o melodie.Versurile sunt geniale!

    VUNK - Vreau o ţară ca afară

    http://www.youtube.com/watch?v=hYZ2cwhVCcw

    BlackAndWhite

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!