17 decembrie 2010

Ce am mai făcut

Nu am mai scris de mult. Am tot amânat, şi-am tot amânat...
Am terminat cu tezele şi, sper eu, şi cu testele pe anul acesta. Mi-e aşa lehamite de tot, de şcoală în special. Sunt răcită şi tuşesc din când în când. Îmi curge câteodată şi nasul. Mă doare tot corpul.

Am vrut să scriu şi nu ştiam cum să încep. Am văzut ceva minunat, ceva extraordinar...
Prima dovadă de civilizaţie. Mergeam încet spre liceu (deşi ar fi trebuit să mă grăbesc deoarece eram în întârziere) când văd, într-o grădină de bloc, un câine rottweiler care-şi făcea treburile şi stăpânul său, un domn îmbrăcat la costum, cu o cască bluetooth în ureche care strângea frumos răhăţeii în punguţe de unică folosinţă! Mi-a crescut inima! Jur! A fost aşa de minunat... mi-a făcut ziua mai frumoasă.

Am terminat de făcut şi bradul de Crăciun. A ieşit sublim... albastru şi argintiu. Menţionez că de câţiva ani buni am brad artificial, prietenos cu natura. Nu înţeleg care-i bucuria şi plăcerea în a avea un mic copăcel în casă, plus că se face o grămadă de mizerie cu frunzele care cad şi apoi... îl arunci în spatele blocului (există şi varianta "geam", devine din ce în ce mai populară, secretul este să-l arunci cu trunchiul în afară) şi cam asta e povestea.

Bradul artificial este strâns frumos, împachetat şi se poate refolosi an de an, asta pe lângă faptul că este mult mai frumos din punct de vedere estetic şi nici nu face mizerie (al meu nu face deloc); şi ca bonus, acesta vine în mai multe culori. Este important pentru natură şi mai ales pentru noi să nu mai tăiem an de an atâtea sute de mii de brazi... din ele, nu se cumpără prea mulţi iar restul este aruncat cine-ştie-unde sau ajung în sobă.
Azi este ziua în care ne dăm şi primim cadouri. O să fie minunat, atmosferă de sărbătoare, bucuria primirii unui lucru de la oricine. O să primesc de la Ruoxa şi sunt sigură că o să fie genial, aşa cum este şi ea...
Nu o să fiu acasă în we, câteva zile fără net, fără blog, fără messenger... Nu-i nimic, o să am mp4-ul şi o să fie bine. :D

Un comentariu:

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!