12 aprilie 2011

Get a life!

Recunosc, am momente în care consider că viaţa unor persoane este mult mai importantă decât viaţa mea. Şi da, chiar există persoane pentru care m-aş sacrifica. Pentru care aş renunţa la viaţă fără să stau prea mult pe gânduri. Totuşi, de aici şi până la a mă înfunda până la gât în căcatul altuia este cale lungă. Pentru că eu nu mă bag în viaţa nimănui fără să cer voie înainte.

Stau destul de mult pe internet şi, inevitabil, dau şi de lucruri mai puţin plăcute. Eram aseară pe messenger, mâncam nişte spaghete şi mă bătea gândul să mă pun la un film, când am primit un mass cu link-ul unui blog şi cu o descriere care m-a făcut să deschid imediat să văd despre ce este vorba.

Am deschis şi, ca de obicei, am dat scroll până la sfârşit, să văd cât am de citit, dacă este vreo poză sau ceva. Ce am văzut m-a surprins şi nu la modul foarte plăcut. Şi acum stau şi mă gândesc cine a putut face chestia asta. Eu cred că persoana respectivă (din fotografii) nu ar fi trimis oricui acele poze şi mai cred că, oricine ar fi făcut acel blog, a greşit enorm.
- În primul rând, a demonstrat cât este de frustrat/ă. Numai o persoană foarte frustată ar face un blog cu şi despre viaţa unei alte persoane.

- În al doilea rând, a demonstrat că este foarte slab/ă. Nu aşa te răzbuni pe cineva, făcând publice câteva aspecte ale vieţii sale private. Oamenii nici să se răzbune nu mai ştiu. De fapt, nici nu mă aştept la asta. La cât de lipsiţi de caracter sunt unii... Să nu se înţeleagă că susţin acea persoană din fotografii. Nu, nicidecum. N-am nicio treabă cu ea şi nici nu o să am vreodată, zic. Este oricum de o mie de ori mai rău ce a făcut ea.

- În al treilea rând, a demonstrat că nu are o viaţă şi că nu are nimic mai bun de făcut decât să bârfească, să denigreze şi să cadă în penibil. Pentru că asta e, unii, pentru a fi luaţi în seamă, se mai lasă şi călcaţi şi în picioare. E trist că nu reuşim să ne trăim vieţile, că ne formăm părerile după ale celorlalţi, că nu mai putem gândi pentru noi. Că ne preocupăm de vieţile celorlalţi mai mult decât ne preocupăm de ale noastre.
Mai ieşiţi şi voi în parc, dragilor. Luaţi o gură de aer... Calmaţi-vă. Nu vă mai hrăniţi cu circ, nu ţine de foame. Get a life.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!