28 aprilie 2011

OMFG!!!

Tom
El este Tom. Motivul pentru care am mers fiecare milimetru până la ţară şi pentru care am îndurat tot ce am îndurat. Cel mai deştept şi mai frumos pisoi din lume.

Nu ştiu cum a reuşit să se adapteze acolo şi să se facă respectat. El era un domnişor foarte elegant şi curăţel şi obişnuia să fie şi foarte atent când venea vorba de mâncărică. Acum, bietul meu motan se mulţumeşte şi cu un os, şi cu nişte resturi... Rezistă pentru că ştie că vine mami şi-i aduce întotdeauna bunătăţi băieţelului. 

Ca un motan ce se respectă, a lăsat borţoase toate pisicile din sat. Şi aşa a ajuns pe lume Mitzi. În timp ce mă uitam la pozele făcute la ţară, am descoperit ceva care m-a lăsat cu gura căscată. Pur şi simplu, am rămas perplexă. Habar n-aveam ce-am pozat. Eu credeam că Mitzi a fost la masă, a cerut mâncare şi s-a retras să mănânce liniştită. Da' de unde!
Uită-te aicişa.
Vedeţi ce văd şi eu? :))

12 comentarii:

  1. Ce draguuut .Râd pentru că Tom al tău seamănă exact cu pisoiul meu de la ţară şi coincidenţa e că are acelaşi nume. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pisicile sunt sunt tocmai animalele mele preferate,oricum e frumos pisoiul

    RăspundețiȘtergere
  3. Pisoii sunt foarte destepti. D'aia ii iubesc atat de mult. Tom este exemplul cel mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. UUUUUUUUU...ce drăguți sunt. Am avut un pisoi pe nume Tom, dar a murit călcat de mașină.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am avut la tara un motan pe nume tom :)) dar al meu a orbit si apoi a murit:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubiți animalele ,aveți suflet bun .Si eu iubesc animalele și am doi pisicuți adorabili

    RăspundețiȘtergere
  7. @Marina, Tom al meu este mai drăguţ. :">

    RăspundețiȘtergere
  8. @PortocalaAtomica, bietul de el. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @Lillee, de-aia îl iubesc aşa de mult. :x

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!