09 aprilie 2011

Viorel, violul nereuşit şi reporterul amuzat

Dacă nu ştiţi cine este Viorel, înseamnă că nu aţi văzut videoclipul cu femeia care nu a fost violată cum trebuie, adică ăsta de aici. Eu vă invit să-l vedeţi, pentru că este destul de interesant.

Viorel poate fi caracterizat foarte uşor. El nu are mai mult de un metru şi-un dop, dar a ajuns spaima bătrânelor. După ce a violat o babă care avea piciorul rupt, Viorel a inventat un nou tip de bărbat: bărbatul care nu ştie să violeze. Viorel nu face alegerile cele mai bune. Astfel, el a decis să violeze o bătrână puţin retardată, de numai 65 de ani. Fiind o oră destul de târzie pentru cei care se culcă odată cu găinile, nimeni nu a sărit în apărarea bătrânei. Nu că ar fi avut nevoie să fie salvată, pentru că ea spune, puţin dezamăgită, că nu a fost violată cum trebuia să fie violată. Adică nu a fost un viol satisfăcător. "Cu degetul şi cu limba. Atât!" - Atât a putut Viorel.

Puţin complexat de mărimea mădularului său, acesta n-a îndrăznit să-l atingă de "găina bătrână" şi s-a mulţumit să-l indese în gura babei. Apoi, de parcă situaţia n-ar fi fost destul de jenantă, bătrâna a continuat să redea amănunte. "Şi-a dat drumu' ca bou'. (...) De, m-a spoit şi pe mâini. În schimb, pe faţă nu mi-a ajuns", a declarat bătrâna, stânjenită, dar zâmbind uşor. Reporterul, auzind acestea, a început să râdă. "Aţi avut noroc, practic...", i-a replicat el, amuzat.

Unora li se pare trist, unora li se pare amuzant, alţii sunt perplecşi. Eu nu ştiu în care categorie mă aflu.
Un lucru este cert: Viorel nu are talent la violat. Eu îl încurajez şi-i urez succes. Viorel, mai puţină teorie, mai multă practică! Altfel, vei ajunge de râsul lumii.
Eu aştept să aud ştirea "Viorel a învăţat să violeze! Vezi aici declaraţiile şocante ale unei femei care declară că a fost violată cu un topor de către legendarul Viorel!". Pe bune, chiar vreau s-o aud. Vreau să-mi fie dedicată această ştire. Poţi, Viorel. Ştiu că poţi.

8 comentarii:

  1. In Romania nici macar violatorii nu-si fac treaba cum trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cati ani are Viorel, dar chiar sunt curioasa de ce nu a violat-o cum trebuie :)) ca ai auzit ce a zis baba...nu ar mai fi zis la tv daca ar fi violata calumea. a fost dezamgita de el si s-a razbunat facandu-l de RAHAT !

    RăspundețiȘtergere
  3. In mod normal, un barbat intreg la cap nu ar viola babe, nici macar asa cum a facut Viorel. Ala nici de un viol cum trebuie nu e in stare :))
    Dar nah, mai sunt si specimene care adora "smochinele". :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Un trup, până o să înceapă femeile să violeze bărbaţii. Le dăm lecţii. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lillee, de ce ea şi nu vecina? =))

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!