08 mai 2011

Stupid

Mi se întâmplă des să rămân fără mâncare în frigider (şi chestia cea mai idioată este că nu o mănânc eu) şi aşa mi s-a întâmplat şi azi. Ce să mănânc, ce să mănânc...
Pentru că eram şi singură, am fugit repede la portofel, să văd dacă mor sau nu de foame. Ura, mai aveam 10 lei, rătăciţi printr-un buzunărel (probabil ascunşi de mine).

M-am uitat în oglindă şi eram ok îmbrăcată iar părul stătea excepţional, ca de fiecare dată când nu este nimeni să vadă. Mi-am luat repede converşii în picioare şi o bluză peste maiou şi am fugit repede să-mi sparg banii pe ceva de mâncare. După ce am călcat în câteva bălţi şi am făcut acrobaţii, încercând să nu calc în căcaţii de pe trotuar, am început să grăbesc pasul. Ajunsă la cuptorul de pâine, m-am aşezat civilizat la coadă şi m-am pus pe aşteptat, răbdătoare. În timp ce avansam, am observat că un bărbat de vreo 50-60 de ani se tot fâstâcea şi mi-o lua în faţă, ca şi când ar fi fost înaintea mea acolo.

Deşi de obicei trec cu vederea şi las de la mine, frustrarea a prins glas:
"Auziţi, vă grăbiţi undeva? Să ştiţi că aţi venit după mine, ba nu, dacă mă gândesc mai bine, aţi venit chiar după doamna din spate. Haideţi să fim civilizaţi şi să aşteptăm la rând, ca toată lumea. Sunt aici oameni care se grăbesc mai mult decât dumneavoastră, vă asigur. Şi, după cum vedeţi, nimeni nu o ia pe lângă rând, sperând să scape mai repede. Nici nu este aşa de lungă coada, chiar nu aveţi răbdare cinci minute?". Mi-a aruncat o privire plină de reproş, a pufăit, aruncând un miros de alcool direct spre faţa mea şi a plecat bombănind şi înjurând. Nu am înţeles ce zicea şi, sinceră să fiu, nici n-aveam prea mare chef de ceartă, dar am răbufnit pentru că mi-era chiar foame şi nu mi se părea cinstit că tipul s-o ia înaintea mea... nu era nici gravid, nici handicapat, nici foarte bătrân, poate doar puţin ameţit. Iar eu nu mai sunt la vârsta la care să fac favoruri bătrânilor fără să comentez pentru că, asta e, m-am schimbat, am crescut şi... sunt mai tupeistă.

Ceva asemănător s-a întâmplat şi în Real, doar că atunci fusese vina mea. Îmi luasem pe fugă o cutie de lapte cu ciocolată, o budincă, un iaurt cu cereale, un pachet de gumă şi alte câteva porcarioare de genul şi am căutat disperată casă prioritară (v-am mai povestit, pentru coşuri, gravide, persoane cu handicap sau maxim 10 produse - ceva de genul), că mi-era că iar întârzii la oră de engleză şi iar ţipă profa.

În faţa mea, o babă care avea cu mult peste 10 produse. În faţa babei, un moş care-şi luase câteva pâini şi nu avea bani să le plătească. După ce a renunţat la câteva, a plecat dezamăgit şi puţin jenat. I-aş fi plătit pâinile, dar nu aveam bani destui şi nici nu eram într-o stare foarte bună. Fără să-mi dau seama, îmi ţineam produsele în mână, deci, nu le pusesem pe bandă. Mă uit după semnul cu "Următorul client" şi observ că nu mai aveam loc să-mi pun chestiile pe bandă, deoarece ăia care erau în spate ocupaseră toată banda. Ce să fac, ce să fac... Tot fără să-mi dau seama, am luat semnul, am îndepărtat câteva produse de-ale celor din spate şi mi-am pus produsele pe bandă. Lucru pe care nu l-aş fi făcut în mod normal. Mă uit înapoi şi primesc nişte priviri ucigătoare din partea celor doi, de parcă aş fi comis o crimă în faţa lor şi i-aş fi stropit cu sânge.

Acum, eu nu înţeleg de ce casierii nu comentează nimic când văd că unii vin cu coşurile pline şi le răstoarnă acolo. Este o casă de acces rapid, în pula mea. În mod normal, nu ar trebui să stai acolo foarte mult timp, adică, îţi poţi da seama, oricât de retardat ai fi, că la o casă de acces rapid trebuie să se meargă repede. Că unii se mai şi grăbesc şi de-aia nici nu cumpără o groază de chestii. Duuuh.

6 comentarii:

  1. :))))))))))))

    m-am amuzat copios. felicitări pentru postări, ai un mod original de a le ilustra !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai povestit foarte frumos :)) Oricum la ce salariu are casiera de la casa de acces rapid nu cred ca e dispusa sa isi bata prea mult capul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am saturat sa traiesc langa Mega Image. Tre' sa stau 5000 de ani ca sa imi cumpar mancare pentru ca un idiot sta ani intregi sa isi cumpere un pachet de guma.
    Eee,comedie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acolo nu există case d-alea de acces rapid?
    Unii sunt culmea.
    Un bărbat de vreo 30 de ani: Domnişoară, mă laşi şi pe mine în faţă? Uite, nu cumpăr decât o pâine şi... mă grăbesc.
    Eu: Nu. Şi eu mă grăbesc.
    El: Needucato!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mălina, originală, ca întotdeauna. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @Clax, păi tocmai. Au salarii mici... nu? De ce să se lupte cu toate produsele celor care nu ştiu că este o casă prioritară? Eu aş fi foarte strictă. :)) Aş striga în gura mare "MAXIM 10 PRODUSE, VĂ ROOOG!". Am văzut şi eu la o tanti.

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!