19 iunie 2011

Cum să fii nesimţit în parc

Ieri am ieşit cu rolele cu două dintre prietenele mele, Ruxi şi Andrada. Mă plictisisem grav în casă şi, decât să stau să-mi frec ochii de monitor, să dorm ca nesimţita sau să fac orice altceva singură, am zis că e OK să ies şi eu pe afară, doar am luat vacanţă, ce pana mea! Este de la sine înţeles că, într-un parc aglomerat ca IOR-ul, nu ai cum să nu dai peste imbecili. În cazul în care doar vă visaţi nesimţiti de parc pentru că nu ştiţi cum să procedaţi exact, vă invit să citiţi acest mic ghid practic despre "Cum să fii nesimţit în parc".

1. Ieşi în grupuri mari, nu mai mici de 20 de persoane. Trebuie neapărat să ocupaţi tot trotuarul şi să vă prefaceţi că nu auziţi niciun "Pardon!", "Îmi daţi şi mie voie?" şi că nu simţiţi niciun cot în cap. Trebuie să fiţi nesimţiţi până la capăt şi, în cazul în care cineva chiar reuşeşte să treacă printre sau pe lângă grup, neapărat trebuie să strigaţi ceva gen "Ce cur ai!" (asta în caz că nu eşti cu nevasta), "Făăă, palalilo!" etc.
Mic pont: Încearcă şi nişte avansuri, poate te alegi cu o pirandă pentru acasă. Ca un fel de bonus, înţelegi?

2. Ia-ţi câinele în parc şi lasă-l pe jos, fără să-l ţii în lesă. Aşa se va putea plimba printre picioarele oamenilor şi va putea fi călcat de biciclete, role, maşini etc. mult mai uşor. Arată-te indignat/înjură în cazul cineva chiar calcă pe cap câinele, chiar şi din neatenţie. Adică... oricine ar fi, este un nesimţit că îndrăzneşte să nu fie atent sau că nu poate să-ţi ocolească javra care-i sare în faţă.
Mic pont: Încearcă asta şi pe stradă. 


3. Ia un ham copilului şi lasă-l să se îndepărteze de tine. Fraierii care vor să treacă vor trebui să sară peste sau să-ţi ia copilu' în picioare. Asta nu este deloc important. Să fii sigur că oamenii se vor gândi la puradel înainte să se gândească la picioarele/mâinile/capetele lor. Nu i se va întâmpla nimic. Dacă se întâmplă, ştii ce să faci.
Mic pont: Îi poţi pune o ciocolată în mânuţe şi-i poţi da drumul să pună mâna pe oameni. Când îl vor vedea aşa mic şi drăgălaş, nu vor comenta nimic. 


4. Dacă există un lac, o fântână sau chiar şi o mică baltă, ia-ţi toţi copiii şi du-i la scăldat. Vor fi fericiţi pentru prima baie din an şi se vor distra pe cinste. Ceilalţi vor fi invidioşi pe voi pentru că vă distraţi aşa de bine.
Mic pont: Lasă-ţi copiii să alerge pe alee dezbrăcaţi sau faceţi un concurs "Cine udă cei mai mulţi trecători". Cine nu înţelege că trebuie să râdă şi nu să fie dezgustat, e prost.


5. Du-ţi câinele la cişmea şi lasă-l să lingă chestia din care ţâşneşte apa (ia-l în braţe dacă este de talie mică/mijlocie). Până la urmă, care-i problema? Cine nu vrea să bea după câinele tău să-ţi ia apă de acasă!
Mic pont: Poţi să te speli şi pe faţă, mâini şi/sau picioare în acelaşi loc. De fapt, poţi să faci orice, numai să stai acolo cât mai mult timp.

6. Scoate din casă vreo 5-6 prieteni şi luaţi 2-3 pungi mari de seminţe. Totul se scuipă jos, cu multă salivă, ca să sară bine de tot din gură. Ca să fiţi şucari, puteţi să scuipaţi în sus/pe spate/în părţi, în cazul în care celor din jur le este poftă de seminţe.
Mic pont: Staţi pe o bancă şi faceţi concursul cu "Cine scuipă mai departe" când trec oameni.


Şi acum, ca un BONUS, o să vă explic cum să faci un videoclip ca un baştan în câţiva paşi simpli:
- ieşi în parc când este multă lume
- iei un prieten cu o cameră
- iei un alt prieten care să ţină un casetofon
- filmezi în mulţime
- faci playback după melodia care se aude în casetofon
- dansezi şucar pe melodie
Micuţe ponturi: Nu lua în seamă râsetele celorlalţi; ei nu-şi permit cameră HD ca a ta şi, mai mult ca sigur, sunt invidioşi pe tine. Nu te întoarce de la cameră nici dacă te muşcă un câine de picior. Încearcă să-ţi aduci aminte versurile. Ştiu că este greu pentru că nu ai memoria bună, dar fă un efort. Eventual, poţi să pui pe cineva care ştie să scrie să facă un... ceva de pe care să citeşti versurile. E mai greu dacă doar silabiseşti.

Sper să aveţi o duminică frumoasă şi să încercaţi cât mai repede sfaturile mele.

20 de comentarii:

  1. Nu ai idee cat iti multumesc pentru postarea asta:)...pentru ca, dupa cateva luni petrecute la Oradea, mi se facuse dor de IOR:)...mi-ai alinat dorul:)...mi-ai adus aminte exact de acele lucruri, pentru care am plecat din ghiolbaneasca noastra capitala:)...nu spun ca aici e lapte si miere, dar sa stii ca e o diferenta:)...cu toata invazia de ciobani si manelisti veniti de te miri de unde, pe care o suporta zi de zi, Bucurestiul, are pe alocuri aerul acela pentru care inca sunt mandru ca m-am nascut acolo...dar atat:)...in acest sens iti recomand plimbari in zonele in care sunt teatrele, mai putin Giulestiul:)...niciodata raul facut de ceausescu, nu se va indrepta, asta e epoca postindustrializare...abia acum au iesit la suprafata gunoaiele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma duc in parc, cu cei 20 de prieteni ai mei si cu cainele. cred ca-mi iau si verisorii, sa le cumpar ciocolata si e un lacusor mic acolo, poate-i las sa faca baie.

    ah, daca tot ma duc imi filmez si video-ul la piesa mea noua”ce shukra is io”.

    te pup, merci de ponturi, abia astept. fug in parc, ma duc sa-mi iau rochita de latex.

    te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Oh da! :)) Si eu mananc seminte dar nu in mijlocul parcului, ma duc mai pe langa "coasele" de gunoi sau stau cu un cornet din acela de hartie ceva, parca asa se numeste:)

    O duminica frumoasa si tie si fara nesimtiti :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tari ponturile;
    Cred ca imi iau si bicicleta, si imi pun si grupul sa faca la fel, si facem cursa, cine loveste cei mai multi pietoni (nu e vina noastra ca se baga in fata, ce, si-au cumparat trotuar) ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lard on the Bread, mulţuuu. ;;) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Romeo Ruse, îmi pare bine că ţi-a plăcut. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Miss Soare, bine, măi. :)) Ne vedem în parc. :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @C.L.M., mă dezamăgeşti. Cojile se scuipă în păr, nu în cornete sau alte porcării.

    RăspundețiȘtergere
  9. @carbonaru, :)) Mă bucur că-ţi plac. :p

    RăspundețiȘtergere
  10. @PortocalaAtomica - FlyingLola, aşa să faci. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) daa =)) imi cer scuze:-s data viitoare=)) asa am sa fac =))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-a placut foarte mult postarea ta. Ar trebui sa faci mai des asa ceva. Chiar ai talent la "ponturi". Vorbesc serios, m-am amuzat copios.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lillee, ;))
    O să încerc... să scriu mai des. :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Offtopic : din prietenie pentru Blogosfera http://www.claudiu-savu.info/2011/06/zelist-friends-4.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Mihai Florian Dumitrescu28 iunie 2011 la 22:08

    Dragut :) Ti-am spus ca imi plac "intepaturile" tale, ironia ta. De asemenea, ti-am spus si sa nu te opresti orice ar fi. E dreptul tau de a critica, de a povesti ceea ce doresti, e lumea ta in care tu incerci sa faci reguli mai bune. E lumea ta in care au loc doar cei pe care ii doresti tu. Pastreaza-ti lumea ca sa poti sa ai mereu un refugiu al tau.

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!