12 martie 2012

Să vă ajut?

Mă întorceam pe la 11 noaptea acasă. Maşina era aproape goală, erau vreo 5 persoane în ea. De pe un scaun din faţă se ridică o băbuţă care abia poate să meargă şi se îndreaptă spre uşă. Are două bagaje, o pungă pe care o ţine strâns în mână şi un ghiozdan pe care îl târăşte din 10 în 10 cm. Cum mă simţeam deja o eroină şi fiind o altruistă convinsă, să o ajut, zic:

- Vreţi să vă ajut?
- NU. (şi-mi aruncă o privire urâtă)

OMFG OMFG!!! Am zis că o plesnesc! Jur! Adică eu ameţită de somn şi cu nervii întinşi până la refuz întind mâna să te ajut şi tu refuzi? WTF?

Şi cum nu era de ajuns, a început să vorbească şi să plângă în acelaşi timp despre cum o să moară ea într-o maşină, că o caută moartea pe acasă (cuvintele ei) şi despre cum nu o ajută nimeni, niciodată. Ascultând-o, mi-am dat seama că are probleme la cap si că mai bine aş lăsa-o în pace. Adică nu avea rost să-i aduc aminte că mă oferisem eu cu două minute în urmă să o ajut, nu? A coborât în două minute din maşină, era să-i prindă capul şi mâinile între uşi. Dar n-avea nevoie de ajutor. Sau poate nu i-a plăcut faţa mea, ştiu şi eu?



Mai am puţiiin până la 18!!!
Sunt răcită, curge nasul dar este şi înfundat, mi-e frig, mă doare capul şi tot corpul de altfel, cred că am şi febră, nu am mai scris pe blog de secole, adorm instant ca un nes şi acum stau lungită în pat şi scriu la laptop aşa cum am văzut eu în filme. În rest, nimic prea interesant, aceeaşi rutină, şcoală, acasă, poate afară, dormit, mâncat, spălat şi cam atât. Aşa mi-e somn, zici că nici n-am căzut lată câteva ore azi!
Acum mă culc, dar nu înainte să pun pe noptieră pachetele de serveţele. Ceva îmi spune că o să le caut la noapte.

8 comentarii:

  1. hahaha :)))
    tare mi-a placut faza cu
    "scriu la laptop cum am vazut eu in filme"
    cat despre baba...eh, asa sunt cei in varsta:-j

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am vrut sa ajut un batranel sa traverseze strada :)) si m ai ca nu m a bagat in seama, se uita in alta parte si a zis NU. :| vroiam si eu sa fac o fapta buna ca si in desenele animate..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să încetăm cu faptele astea bune, noi 2 întrecem orice limită a bunului simţ!

      Ștergere
  3. Ha ha! Hai c a fost tare faza cu OMFG! Trebuia sa i o zici raspicat babei! Oare cum reactiona? Mi o si imaginez. Cu o privire ucigatoare, de scelerata, dar si intrebatoare. Anyway!
    Am intalnit si eu batrani nevoiasi, dar sincer si chiar sunt sincera acum, nu am avut niciodata parte de un asemenea refuz. Nu stiu cum as reactiona, dar sunt convinsa ca i as tranti o scurta fraza, nu triviala, dar cat sa ma simt eu bine. Nu pot sa jignesc batranii, nici daca m ar jigni ei. Probabil datorita bunicii mele, pe care nu doar o iubesc, dar o si ador.
    Dar chiar m a amuzat repetarea. :))

    RăspundețiȘtergere

Hi! Vreau să încep spunând că toate comentariile sunt moderate aici. Dacă ai chef să spui ceva ofensator la adresa mea, a mamei mele, a familiei mele sau a cititorilor/comentatorilor mei te rog să te abţii pentru că nu există nicio şansă să ţi se publice comentariul şi deci efortul tău este în zadar. Niciunul dintre cei amintiţi nu are ce căuta pe tastatura ta, lasă-i în pace, că sunt oameni marfă. Te rog să-ţi exprimi părerile prezentând întotdeauna argumente şi nu lăsa comentarii de genul "Cool!" sau "Mijto!" pentru că eu ştiu deja cât de cool şi mişto este tot ce scriu. So... lasă un comentariu!